.

.

.

شهرام خدایی مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی به مناسبت سالروز درگذشت علامه طباطبایی و هفته کتاب، کتابخوانی و روز کتابدار پیام تبریکی صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

 

بسمه تعالی

کتاب محل تجمع و روش انتقال دانش بشری در تمام قرون و اعصار بوده و علیرغم تغییر در روش های مختلف جمع آوری و انتقال علوم و فنون و دانش از نسلی به نسلی دیگر کتاب همچنان ایفاگر نقش اول و اصلی در این امر خطیر و بی بدیل بوده است .

واقعیت این است که جوامعی که با کتاب انس و الفت داشته و به تعبیری راه توسعه و تعالی خود را از مسیر کتاب و کتابخوانی جستجو کرده اند هماره در مسیر موفقیت بوده و چندان عجیب نیست که یکی از مهمترین اهداف ارتش ها و قشون متجاوز در طول تاریخ بعد از استیلای بر شهرها و تمدنها اشغال و انهدام کتابخانه های آن شهر و دیار و نگارش تاریخی دروغین از فتوحات و ناداشته های خود و انتقال آن به نسل های بعدی بوده است و برعکس تمدن های جاویدان و انسان های ماندگار راز ماندگاری خود را در توسعه فرهنگ کتاب نویسی و کتابخوانی همراه با تسامح و تساهل دانسته و از آن روی است که قرآن معجزه ماندگار حضرت ختمی مرتبت(ص)، یعنی تنها کتاب جاویدان راهنمایی بشر و مهمترین قسم الهی قرآن سوگند به قلم است و آنچه می نویسد .

اینجانب روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار را خدمت تمامی همکاران و کتابداران گرانقدر و قشر زحمتکش و کمتر شناخته شده جامعه تبریک عرض نموده سلامت و سعادت همه عزیزان را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

                                                شهرام خدایی

                                  مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی

 

  • روابط عمومی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی