.

.

.

به گزارش روابط عمومی اداره  کتابخانه های عمومی شهرستان سراب،  برنامه قصه گویی و تصویر سازی قصه برای کودکان صبح امروز پنجشنبه مورخه 1396/08/11 با شرکت اعضای کودک کتابخانه عمومی شیخ ولی الله اشراقی سراب در بخش کودک این کتابخانه  برگزار شد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سراب گفت: کتابداران کتابخانه های عمومی با توجه به سپری نمودن دوره های آموزش مهارت قصه گویی و برخورداری از توانایی لازم برای انجام این امر، به مخاطبان کودک و نوجوان خود قصه های موجود در کتاب های کتابخانه را قرائت می کنند که قطعاً این موضوع موجب علاقمندی و گرایش کودکان به کتابخوانی و مطالعه از همان سنین  پائین خواهد شد.

سید هادی بنی فاطمه افزود : قصه گویی برای کودکان در حضور والدین آنها موجب می شود والدین کودکان از بازخورد های مثبت روحی و روانی قصه گویی بر کودکان خود خوشحال شوند و لذت ببرند و این موضوع والدین را تشویق می کند که خود نیز از  قصه گویی برای کودکانشان در منزل غافل نشوند.

بنی فاطمه ادامه داد: قصه گویی  از  پیشینه ای غنی در فرهنگ و رسوم کشورمان برخوردار  است که این امر نشان از ادبیات غنی زبانهای مختلف موجود در کشورمان و جایگاه والای مطالعه در بین مردم کشورمان دارد.

لازم به ذکر است برنامه قصه گویی در کلیه کتابخانه های عمومی شهرستان سراب دایر بوده و علاقمندان می توانند برای بهره مندی از این برنامه های جالب به نزدیکترین کتابخانه به محل زندگی شان مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن های 43238182 و 43223435 و 43235979 تماس حاصل فرمایند.


  • روابط عمومی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی