.

.

.

فرماندار شهرستان سراب:

لزوم تدوین سند توسعه کتابخانه های عمومی شهرستان سراب

داود گرشاسبی ، فرماندار شهرستان سراب در ]چهارمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان سراب خواستار بررسی و تحقیق برای ارائه سند توسعه کتابخانه های عمومی شهرستان سراب توسط اداره کتابخانه های عمومی این شهرستان شد و گفت: ارائه سند مدون توسعه کتابخانه های عمومی شهرستان سراب برای برنامه ریزی جهت احداث، تجهیز و توسعه کتابخانه های عمومی ضروری است.

رئیس انجمن کتابخانه های سراب  فرهنگ، تربیت اسلامی و آموزش را از ارکان توسعه و تعالی جامعه اسلامی دانست و ادامه داد: مردم باید در جستجوی آموزش، تربیت اسلامی و رشد فرهنگی اشتهای سیری نا پذیر داشته باشند تا شاهد دستیابی کشور به قله های علم و فرهنگ باشیم.

فرماندار سراب ضمن تقدیر از پرسنل کتابخانه های عمومی سراب در خصوص اهتمام به جذب مخاطب کودک افزود: جذب بیش از 500 عضو کودک در کتابخانه عمومی اشراقی سراب یک کار فرهنگی بزرگ در این شهرستان است و تاثیر مثبت کتابخوان و اهل مطالعه شدن این قشر را در آینده آنها می توان مشاهده کرد.

وی وجود افراد آگاه و اندیشمند برای کشور را سرمایه انسانی ارزشمند قلمداد کرد و تصریح کرد: اهمیت توجه والدین و معلمان در تشویق کودکان و دانش آموزان برای انس با کتاب و مطالعه فردی، امری انکارناپذیر است که لازم است افراد از سنین کودکی با کتابخوانی مانوس شوند زیرا در آینده نیز این عادت و علاقه موجب اشتهای سیری ناپذیر آنان برای کسب دانش و علم خواهد شد.


  • روابط عمومی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی