.

.

.

حجت الاسلام اکرمی امام جمعه سراب














به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر اکرمی در خطبه های امروز نمازجمعه این شهر گفت: با همه فضائل و اجری که خداوند برای زیارت کربلا و حضور در مراسم حج مقررفرموده است اما اهمیت و جایگاه نمازجمعه  غیرقابل وصف است.

امام جمعه سراب اظهارکرد:هرکسی در نمازجمعه حاضر شود ثواب یک حج مقبول را در کارنامه اخروی خود به ثبت می رساند.      

حجت الاسلام اکرمی به راهپیمایی روز اربعین در کربلا و نجف اشاره کرد و یاداورشد: خیل عظیم و حضور کثیر مردم از اقصی نقاط عالم در مراسم معنوی روز اربعین نمودی از اتحاد و وحدت مسلمانان و مانور شکوه و عطمت جهان تشیع می باشد.

خطیب جمعه سراب با بیان اهمیت مطالعه کتاب های خوب و تاثیرگذار ابرازداشت: یک کتاب خوب ممکن است به اصلاح افکار و اندیشه های یک فرد کمک کند و تاثیری که کتاب های خوب بر جامعه دارند بر کسی پوشیده نیست.

امام جمعه سراب یاداورشد: جوانان و خانواده ها مراقب باشند تا فضای مجازی و شبکه های اجتماعی جایگزین کتاب و کتابخوانی نشود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی سراب با اشاره به توصیه های بزرگان در مورد ورزش و ایجاد روحیه نشاز و امیدواری در بین اعضای جامعه تصریح کرد: پیاده روی به عنوان یک ورزش فرح بخش مد نطر شهروندان قرارگیرد.

امام جمعه سراب با اشاره به دشمنی های دیرینه استکبار علیه ملت های ازاده جهان تصریح کرد:امروز در جهان نماد استکبار و سلطه دولت آمریکاست و طبیعی است که باید در برابر سیاست های مزروانه این دولت هوشیار بود.

  • روابط عمومی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی