.

.

.

از سوی معاونت توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اعلام شد؛

اطلاعیه دعوت از ناشران و مؤلفان برای ارسال آثار با موضوع امام رضا(ع) به جشنواره کتابخوانی رضوی

http://iranpl.ir/Portal/Picture/ShowObjectPicture.aspx?Width=497&Height=272&ObjectType=NEWS&ObjectID=dc981414-6909-442a-8871-4530af2131e0
معاونت توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد در اطلاعیه‌ای از کلیه ناشران و مؤلفان دعوت کرد تا آثار تولیدی خود با موضوع امام رضا(ع) را به به دبیرخانه جشنواره کتابخوانی رضوی ارسال کنند.


به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، معاونت توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در اطلاعیه‌ای از کلیه ناشران و مؤلفان دعوت کرد تا آثار تولیدی خود با موضوع امام رضا(ع) را به منظور بررسی به دبیرخانه جشنواره کتابخوانی رضوی ارسال کنند.

متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

باسمه تعالی

کتاب‌، دروازه‌ای‌ به‌سوی‌ جهان‌ گسترده‌ی‌ دانش‌ و معرفت‌ است‌
)
مقام معظم رهبری مدظله‌العالی(

بدین وسیله از کلیه ناشران و مؤلفان ارجمند دعوت می‌شود آثار تولیدی با موضوع امام رضا علیه السلام را به منظور بررسی به دبیرخانه جشنواره کتابخوانی رضوی ارسال فرمایند.

نکات قابل توجه:

1.
منظور از کتاب، اثر مکتوبی است که توسط نویسنده یا مترجم پدید آمده و دارای فیپا، شابک، مجوز پیش از انتشار و برگه اعلام وصول از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد.
2.
موضوع کتاب مرتبط با امام رضا علیه السلام باشد.
3.
محدودیتی در قالب محتوای کتاب (شعر، داستان، پژوهش، نگارگری و ...) وجود ندارد.
4.
چاپ کتاب در سه سال گذشته صورت گرفته باشد. (چاپ اول یا تجدید چاپ)
5.
آثار ارسالی به زبان فارسی باشد.
6.
یک نسخه از کتاب ارسال شود.
7.
محدودیتی در تعداد عناوین معرفی شده وجود ندارد.
8.
این فراخوان شامل کتاب‌های غیرچاپی (کتاب دیجیتال، کتاب الکترونیک، کتاب صوتی، کتب بریل و ...) نخواهد بود.
9.
مهلت ارائه یا ارسال آثار، پایان فروردین 1395 خواهد بود.
10.
برنامه در سطح ملی برگزار خواهد شد.
11.‌
آثار ارسالی برگشت داده نخواهد شد.

نشانی: تهران، خیابان دکتر فاطمی، خیابان شهید دائمی، خیابان شهید طباطبایی رفیعی، پلاک 18، ساختمان معاونت توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، طبقه همکف، اداره کل منابع، اداره تهیه و سفارش 

تلفن: 88978414-021 آقای آرانی‌نژاد

گفتنی است ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی (از سری برنامه‌های چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)) به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه‌(ع) و همزمان با دهه کرامت با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با حضرت امام رضا(ع) و شناسایی، معرفی و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی مرتبط با فرهنگ رضوی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با همکاری بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

  • روابط عمومی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی