.

.

.

به گزارش روابط عمومی کتابخانه های عمومی شهرستان سراب به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و کتابدار، تعدادی از کتابداران کتابخانه های شهر سراب با امام جمعه محبوب این شهر حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا اکرمی دیدار و از راهنمایی ها و فرمایشات این بزرگوار بهره مند شدند.

این دیدار با ارائه گزارشی توسط سید هادی بنی فاطمه، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سراب در رابطه با وضعیت کتابخانه های عمومی شهرستان آغاز گردید. سپس امام جمعه محترم سراب نیز  سخنانی در رابطه با کتاب و کتابخوانی و لزوم رسیدگی به کتابخانه های شهر و توسعه این اماکن مهم فرهنگی را مطرح نمودند. حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا اکرمی در ادامه سخنان خود به لزوم رسیدگی و تعیین تکلیف کتابخانه مستقل مسجد امیرالمؤمنین (ع) با جلب موافقت بانیان این کتابخانه اشاره نموده و منابع ارزشمند این کتابخانه که بلا استفاده مانده است را بسیار غنی و شایسته بهره مندی عموم مردم دانستند. رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سراب تخصیص سهم نیم درصد شهرداری به کتابخانه ها را برای توسعه این اماکن مهم فرهنگی لازم دانستند. امام جمعه سراب همچنین ورود خیرین به مسأله اهدای زمین برای کتابخانه، کتابخانه سازی و خرید تجهیزات را لازم شمرده و گفتند در هفته های آینده جهت آشنایی مردم شریف شهرستان با این امر خیر، مطالبی در این مورد در خطبه های نماز جمعه بیان خواهد شد.

  • روابط عمومی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی