.

.

.

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سراب، در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و طبق مصوبه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان سراب، ایستگاه مطالعه ابتکاری اداره کتابخانه های عمومی شهرستان در پارک شهید بهشتی سراب مستقر شد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سراب گفت: این ایستگاه که طرحی است نوآورانه و مبتکرانه، با کتاب های مفید بصورت روزانه شارژ می شوند و عموم مردم بخصوص همشهریانی که به پارک مراجعه می کنند می توانند کتاب مورد علاقه خود را در هر موقعی از شبانه روز که مایل بودند بردارند و مطالعه نموده و مجددا به محل خود در قفسه باز گردانند.

سید هادی بنی فاطمه اظهار داشت، از مردم بزرگوار و شریف سراب خواهشمندیم کتاب های خود را در این کتابخانه سیّار به اشتراک بگذارند تا عموم مردم از کتاب استفاده نمایند. وی گفت امیدواریم بتوانیم با مساعدت مسئولین محترم و مشارکت و همیاری همشهریان شریفمان در ماههای آینده ایستگاههای مجهز تر و مدرن تری در اماکن عمومی دیگر شهرمان مستقر نمائیم تا هر شخصی در هر مکانی بصورت رایگان به کتاب دسترسی داشته باشد.

بنی فاطمه در ادامه گفت: از فرماندار محترم شهرستان سراب جناب آقای مهندس گرشاسبی بخاطر مساعدت و حمایت های بی دریغشان در تمامی امور مربوط به 7 کتابخانه عمومی سراب و همچنین جناب آقایان مطلبی، رفیقی و خدادادی روسای ادارات آموزش و پرورش و صنعت، معدن و تجارت و نهضت سواد آموزی شهرستان در همکاری صمیمانه ای که در اجرا و راه اندازی این طرح با اداره کتابخانه های عمومی شهرستان داشتند متشکریم.

  • روابط عمومی

نظرات (۱)

برادر ارجمند جناب آقای بنی فاطمه
از خدواند متعال توفیق روز افزون برای جنابعالی وهمکاران شهرستان سراب خواهانم.
پیروز وسربلند باشید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی