.

.

.

رابطه شلوغی دادگاهها و بیمارستان و خلوت بودن کتابخانه ها

مگر ممکن است شهری که جماعت آن کتابخوان و اهل علم ومهارت باشند مردم در تعامل با یکدیگر برای رتق وفتق پیش پا افتاده ترین مسائل و اختلافات به مراجع قضایی متوسل شوند؟

به گزارش صدای سراب نعمت علیزاده طی یادداشتی با عنوان “رابطه شلوغی دادگاهها و بیمارستان و خلوت بودن کتابخانه ها ” نوشت:  دو سه روز پیش بنده جهت پیگیری یک پرونده اداری به دادگستری سراب مراجعه نمودم .

پس از عبوراز خیل عظیم جمعیت اعم از شاکی ، تشاکی ،شاهد،وکیل و به شعبه مربوطه مراجعه و پس از اخذ نامه مربوطه دادگستری را ترک کردم درحالی که این سئوال به شدت ذهن مرا مشغول کرده بود که چرا باید اینهمه جمعیت در دادگاه حضور یابند؟

بعد از ظهر همان روز برای عیادت یکی از دوستان که دربیمارستان سراب بستری بود به آنجا رفتم ودر راهروها وبخش های مختلف بیمارستان نیز وضعیتی مشابه دادگستری رادیدم و بی اختیار به یاد سالن های خلوت مراکز آموزش فنی وحرفه ای ، کتابخانه های عمومی وسالن های ورزشی شهرمان افتادم وبه نظرم رسید که بین خلوتی کتابخانه ها و شلوغی دادگاهها و نیز بین خلوت بودن سالن های ورزشی و شلوغ بودن مطب پزشکان وتخت های بیمارستان باید رابطه ای وجود داشته باشد.

مگر ممکن است شهری که جماعت آن کتابخوان و اهل علم ومهارت باشند مردم در تعامل با یکدیگر برای رتق وفتق پیش پا افتاده ترین مسائل و اختلافات به مراجع قضایی متوسل شوند؟

ویا ممکن است در جامعه ای که ورزش همگانی رونق ورواج داشته باشد بیمارستان ویا مطب شلوغی پیدا کرد؟ باکمال تاسف به این نتیجه رسیدم که اماکنی مانندمساجد ، سالن های ورزشی ، کتابخانه های عمومی ،مرکز آموزش فنی وحرفه ای وکه در شرایط آرمانی باید شلوغ باشند ومردم برای بهره مندی از آنان به قول معروف سروکله بشکنند خلوتند وبالعکس اماکنی مانند دادگستری ، بیمارستان ها ، مطب پزشکان که البته مکان های بسیار مقدس و با ارزشی هستند و صرفا باید در موارد اضطراری وقت باارزش آنها گرفته شود، مملو از جمعیتند.

به راستی چراباید اینگونه باشد؟

بااحترام:علیزاده

رییس مرکز آموزش فنی حرفه ای سراب

  • روابط عمومی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی