.

.

.

اداره کل فرهنگی نهاد از ارسال پوستر مسابقه کتابخوانی «دختر شینا» به بیش از 3 هزار کتابخانه عمومی کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، اداره کل فرهنگی نهاد در اطلاعیه‌ای با اشاره به برگزاری مسابقه سراسری کتابخوانی«دختر شینا» از سوی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، از حمایت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از این مسابقه در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی خبر داد و خاطرنشان کرد: با فرارسیدن هفته دفاع‌مقدس و در راستای برنامه‌های نهاد در بزرگداشت این هفته، اداره کل فرهنگی اقدام به ارسال پوستر تبلیغ شرکت در مسابقه کتابخوانی دختر شینا به تمامی کتابخانه‌های نهادی و مشارکتی تحت پوشش نهاد کرده است.

کتاب دختر شینا خاطرات «قدم‌خیر محمدی کنعان» همسر سردار شهید حاج ستار ابراهیمی هژیر است که با قلم بهناز ضرابی‌زاده و طی مصاحبه با همسر شهید تدوین شده است. خاطرات مادری که مسئولیت پنج فرزند را به دوش می‌کشد و با صبر و بردباری در مقابل مشکلات، تلاش می‌کند نبود پدر را برای فرزندان جبران کند.
گفتنی است کتاب دختر شینا توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده و در تمام کتابخانه‌های عمومی برای استفاده اعضای علاقه‌مند به شرکت در مسابقه قابل امانت گرفتن است.


 

  • روابط عمومی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی